neljapäev, 4. mai 2017

Igaühel On Oma Tõde




Kirjutatud DraamaKuningannale mõeldes

Kes ütles,
et nii on tõesti õige 
ja nii on täiesti väär?
Kes ütles, 
et täpselt nii peab 
ja nii ei tohi?
Kes pani paika piirid, 
millest edasi enam ei saa?
Kes ütles, 
et tema tõde 
on tõesem 
kui teistel?

Kuidas ta teab, 
kui enne ei olnud seda hetke olemas,
kui enne ei olnud mind seda valimas,
kui enne oli see, 
mis oli enne,
ja nüüd on see, 
mis on praegu.

Kuidas mina tean, 
et see on minu tõde,
kui ma ei proovi 
ja edasi ei kõnni -
olemas olev 
ei ole minu piirid, 
tõed ega uskumused.

Minu rada läheb siit edasi.
Mina valin täna täpselt nii 
ja homme valin teisiti.
Mina ise kirjutan selle, 
mis minule õige.
Mina astun vastu sellele, 
mis tuleb nii nagu oskan ja õigeks pean.
Mina valin selle, mida soovin.
Mina ise loon iseenda loo.

Ära püüa mind mõista, 
vaid võta mind nii nagu ma olen -
minu sees ei ole korda ega loogikat,
minus on erinevaid tujusid 
nii nagu maailmas ilmasid,
minus on erinevaid nägusid 
nii nagu valida võin kleite,
mina lähen ja lendan 
nii nagu tuul mind kannab.
mina paistan ja säran 
sama kirkalt kui tähed ja päike,
mina tormlen 
ja torman tormina,
mina olen looduse ja iseenda looming -
minul on oma tõde, elu ja säravaim hetk.


Marianne

04.05.2017.a

Kommentaare ei ole: